trött som ett svin

åh, äntligen sitter jag i min underbara säng! eller har ju typ varit hemma idag bara, solat i det finfina vädret och nu ikväll va jag i stallet och red ett pass på banan. igår red vi ut och satan va kul biggan tyckte det var, hon ville bara galoppera hela tiden så jag lät henne men det gick liiiite för fort tyckte jag, men hon hade så kul så det gjorde inte så mycket.
nådigt jävla trött jag är nu då, biggan var också ganska trött och ganska så svettig efter passet idag! men det gick faktiskt ganska bra idag, hon var trög att fatta galopp på i början men sen fattade hon faktiskt galopp utan några sparkningar (dock bara en gång) men så glad jag blev. nu är det träning som gäller! dock vill jag ju träna för tränare och komma vidare sen när jag fått mitt körkort.
aja, slutsnackat om det. imorgon ska jag köra i alla fall igen på körskolan. tror vi ska gå igenom säkerheltkontroll eller ngt? får se hur det går. efter det ska jag sätta mig och plugga några timmar, har ju klarat alla proven så nu är jag redan på repetitionsprovet! alltså är jag före med teorin än med körningen, brukar det inte vara tvärt om? haha.

nu ska jag faktiskt nanna, ska fundera ut vad jag ska drömma om först! brukar faktiskt ligga och tänka på vad jag vill drömma om och så brukar jag drömma om det. haha lite knäppt kanske men vafan, jag har aldrig sagt att jag är normal!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0