studentoutfit klar!

igår vad jag och marcus på väla för att hitta studentpresent och outfit till oss båda som vi kan ha idag på studenten! jag hittade studentpresent, dessa två klänningarna och sandalerna. perfekt!
gjorde väl av med 1600 kr igår, haha fan det svider alltså. men fina inköp blev det.

ska ha denna klänningen idag med en liten kort svart kavaj över, och mina nya sandaler. 
kommer från H&M 399 kr



denna klänningen är så JÄVLA fin på, dock kan jag knappt andas i den för den sitter så jävla hårt! den är en 36a men kanske hade behövt 38a? dock var denna den sista så jag tog den. får se om de kanske har en större i stan och se hur den sitter. 
kommer också från H&M 399 kr.



dessa kommer från scorett i märket vagabond och kostar 550 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0