spotify premium

jag fick för några dagar sen spotify premium i 3 månader gratis av en kille, dock ville han inte säga vart han fått koden ifrån (som man skriver in för att få premium). men jag tackade och tog emot! 
inte helt fel att slippa reklamen, få mycket bättre kvalité på låtarna, lyssna obegränsat OCH ha spotify i mobilen! dock skulle jag nog inte betala 100 kr i månaden för spotify premium, för så mycket lyssnar jag faktikt inte på musik, visst jag lyssnar nästan varje dag.. men man kanske kan betala det sen när man har jobb, men just nu räcker det att betala för mobilen och abonnemanget. har ju redan massa låtar på datan och ipoden och det duger!

betalar ni eller skulle ni belata för spotify premium?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0