midsommar

hej och hå här vare tomt.. 

haft en trevlig midsommarhelg?
det har jag haft i alla fall och har haft fullt upp hela helgen och tänkte berätta lite kort om den. i torsdes blev det utgång men först var jag och marcus hemma hos finaste sofia med lite tjejer och sedan stack vi till cardinal och tempel. hade så JÄVLA kul! var ju inte nådigt bakis när jag vaknade men piggnade snabbt till lite senare.
på självaste midsommaraftonen hängde jag med bästa sandra till ett par tjejer inne på tågaborg, där lagade vi mat och hade riktigt trevligt och sen blev det utgång till cardinal igen. dock var jag tvungen att sticka tidigt då jag egentligen skulle möta marcus ute och sedan åka hem med honom men han ringde mig och sa att hans skor hade blivit snodda hos hans kompis. WHAAAT?! liksom.. vem FAN snor ett par skor hemma hos någon? troligen för att det var ett par märkesskor och någon inte hade råd med ett par såna.. jävla tönt.. i alla fall, så han kunde ju inte gå ut i stan utan skor, så han fick låna ett par 5 storlekar förstora skor av hans kompis och möta mig i stan så vi kunde ta bussen hem till honom och sedan cykla hem = jävligt kallt. 

det var min helg, eller ja, både i lördes och idag har jag och marcus bara slappat, lagat väldigt god mat och bara myst. blev ju lite sliten av två utgångar tycker jag, haha. 
imorgon blir det först till stallet och sen in till körskolan och köra och plugga!

bjuder på en bild som får representera helgen!


Kommentarer
Postat av: carolina

Har du anmält dig till veckans blogg? Gör gärna det nu!

2011-06-28 @ 16:36:03
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0