dedär med körkort..

jag har kört tre gånger nu på körskolan och jag har världens bästa lärare! om ni inte visste så går jag på peter lindell i helsingborg. min lärare heter jessica och är 25 eller något sånt, kommer faktiskt inte ihåg men hon är skitbra. snäll, rolig och inte så jävla allvarlig.
tycker det är skitkul att köra för det går så jävla bra, plus att man då har en bra lärare. dock första gången gick det väl sådär för jag var så jävla nervös men de två sista gångerna (idag och igår) går det super!
- start i uppför och nerförsbacke, check! gick finfint när jag lärt känna bilen, dock ett och annat motorstopp *host*
- backa runt hörn, check! första gången gick bra, andra gick bra och tredje gången gick bra så det var ingen tur första gången utan skicklighet ;) ha ha ..
- vända, check! i korsning, backa runt hörn, u sväng och sax vändning klarade jag galant såklart!
- fickparkera, check! första gången och kunde inte bli bättre

var tvungen att skryta lite för jag är så jäkla glad att det går så bra och så långt jag redan kommit på tre gånger! 
teorin går också ganska bra, klarat två prov (nästan tre idag, hade ett fel förmycket) på bara två gånger jag suttit där. dock kan det vara tur, och jag ska verkligen träna så att det sitter! för det är ju en hel del, men tror inte det blir några problem. så jag kanske har mitt körkort i slutet av juli som min körlärare säger! hoppas hoppas hoppas!

snart blir det halka :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0