ooops

som ni vet nu så tonade jag ju håret igår, SJÄLV, och ja det gick ju bra och jag blev väldigt nöjd. men.. så ropar mamma från badrummet:
- MALIN, är det du som spillt hårfärg på mattan?!
jag då tänker ''ooops..'' och säger:
- eh va? vadå då?
- det är ju bruna fläckar på den!!
- hehehe eh nej inte vad jag vet.. 

jaja whatever, tvätta den eller köp en ny, hur dyr kan den vara? he he he.. inte lätt när man ska kleta in huet med massa färg SJÄLV och inte få det typ överallt.. hade på armar, mage, ansikte och ja lite överallt, men eftersom det bara var toning så gick det superlätt bort :D på mig i alla fall, kanske inte på mattan.. TO BAD för den ju! haha skaffa hud liksom. sär.

i alla fall så har jag traskat runder såhär idag, mer eller mindre. och ja, eh, vet inte vad som händer med mitt nagellack.. hittar inte nagellacksbortagaren så jag får gå såhär och se allmänt fattig ut :) men vad gör det om hundra år?

Kommentarer
Postat av: Leila

sv: jaaa åhh det gör så man orkar med sista dagen i veckan ! :)

2011-07-23 @ 16:07:38
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0