hej och nej, jag är inte död

ojdå, jävlar va längesen jag skrev här då.. hela tio dagar sen. jaha, vad har hänt då? jo jag har börjat jobba och har fullt upp hela dagarna som består av jobb, körskola och stallet. så när jag kommer hem vid halv 10 och har duschat och sånt vill jag bara slänga mig i sängen och sova. och dessa helgerna så har jag varit på massa festligheter så inte pallat eller orkat skriva då heller eftersom jag blir något bakis..

ska i alla fall jobba 3 veckor till bara. fick bara en månad men efter det så blir jag troligen en av maxis extrapersonal och extrapersonal till min bror kompis i hans korvkiosk :D så efter blir det lite mer jobb vilket är megakul! 

jaja vad har jag gjort idag då? vaknade hos marcus och vi stack upp till väla för att hitta present till min styster som fyller 25 imorgon. efter det åkte vi hem till mig och sen åkte han hem på kvällen, så då stack jag till stallet och tog ett pass på banan som gick så bra! tränade på övergångar från skritt-trav och trav-skritt med sporrar för att få upp hennes känskighet för skänklarna. det gick skitbra och hon fattade fort vad det handlade om. hon sparkade också mycket mycket mindre i galoppfattningarna! hon hade bjudning heeela ridpasset vilket hon INTE hade för några dagar sen då hon var seg som smörkola.. 

nu ska jag försöka nanna för imorgon blir det jobb!

bjuder först på några bilder från förra helgen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0