fräck en flugjävel

nu för några minuter sedan så sätter sig en vanlig husfluga sig på min arm. innan jag hinner vifta bort den så sticker/svider det till där flugan sitter. tänker inte så mycket på det men några sekunder senare sätter sig flugan på mitt finger och då stickder/svider det till ännu mer! alltså det gör ganska ont och jag får nästan slå bort flugan från mig.
HAR FLUGAN BLIVIT SPRITT SPRÅNGANDE GALEN? alltså den bet mig den jävlen! aldrig varit med om i hela mitt liv att en vanlig husfluga kan bitas. har ni det?!



Kommentarer
Postat av: Lajlåzo

sv: jag vet den dödar !! men den är riktigt grym . blev dock ASFRUSTRERAD när hon skulle straffa han ondaste du vet . . han innan sheriffen , johnny tror jag han hette ? iaf , blev skitirriterad för han var den enda som inte kände ånger över vad han hade gjort även fast han skulle dö. och det störde jag mig skitlänge. att han typ inte bad & bönade om nåd , jag ville att han skulle känna riktig ånger över vad han hade gjort som dom andra ! RÖÖÖÖV !!!

2011-07-19 @ 07:50:45
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0