filmtips

gick in på denna tjejs blogg och fick se att hon tipsade om en film hon sett. som vanligt laddar jag alltig ner och ser på dem! och denna filmen ångrade jag inte att jag laddade ner.
har nog aldrig sett en så grov film som ändå är så sjukt bra och verkligen gripande. ingen vanlig film som jag tidigare sett. om man inte är känslig så tycker jag verkligen att man ska se denna, dock bara om man INTE är känslig, för den är väldigt grov och riktigt hemsk! dock rekommenderar jag den starkt!

det handlar om en oskyldig tjej som blir brutalt våldtagen av 5 killar som hon sedan hämnas på. 
she's just an innocent girl
so was i..

- she's just an innocent girl!
- so was i..


Kommentarer
Postat av: Ida

Måste de den ;) Är den ute på dvd eller?

2011-07-19 @ 10:56:58
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0