brunett igen!

eller ja, var ju aldrig blond direkt men hade ju ljusa slingor och nu har jag tonat det mörkare.
tyckte inte slingorna var fina längre och blev gulare och gulare, plus utväxt och skit så jag köpte mig en toning och tada! köpte en av goldwells toningar från bellbox på familia, ingen aning vilken av dem men en hjälpte mig att välja rätt färg så att mitt hår inte skulle bli grönt. för att det inte ska bli det så måste man använda sig av en varm färg, dock kommer jag nog tona det till en kallare färg sen när denna tvättats ur. 

men typ såhär blev resultatet. svårt när man inte kan ta i solljus och min spegel är väl inte för ren hehehe (dock putsade jag den inte för så länge sen, kasst). mitt hår börjar även växa till sig fint, dock måste jag klippa mig snart, typ nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh fint!!! :)

2011-07-22 @ 10:49:59
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0