big biggan

idag följde marcus med mig till stallet och knäppte några bilder på mig och biggan!
hon var lite tung att rida idag och ganska bråkig i galoppfattningarna men på slutet var hon verkligen mjuk och fin och hade bra bjudning. 
så synd att dressyrsadlen inte passar mig, den är 16 tum i sätet och lite för liten för min rumpa haha. jag kan rida i den och så men hade behövt en större för har lite svårt att sitta ner i den. måste jobba på armar, händer, och ja hela sitsen men får ju inte så jättebra sits i hoppsadlen och med biggans stora mage som är ivägen för mina skänklar. ska ta foto med dressyr sadlen en dag också så får vi se hur det ser ut. 
jobbar på hennes gräsmage, men vafan, det är ju sommar ;)

bjuder på lite bilder och en minifilm av galoppen!









lite sämre bilder..






lite galopparbete

Kommentarer
Postat av: Maja

Fina bilder och fin video , riktigt snygg häst ! ;D

2011-07-15 @ 13:36:26
URL: http://majjaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0