Så typiskt

Idag har varit en mysig dag, dock vaknade jag inte lika mysigt.. Vaknade först av att min systers mobil ringde (jag lånar hennes mobil för att få internet på min data på kvällen då hon sover) så jag fick springa ner med den till henne, sen gick jag och la mig igen för klockan var typ 8. Sen vaknar jag av att någon borrar i huset? Jag visste dock vad det var för det skulle komma en kille och installera en luftvärmepump men han skulle inte komma förräns 12.. Haha.
Senare på dagen åkte jag, Ida och Neo in till stan och fikade och kikade lite i affärer. Efter det åkte vi hem till min systers kompis och åt kvällsmat. Sen har jag och Ida bara degat i soffan, men vi bestämde oss för att sätta på en skräckfilm som vi båda sen insåg att vi hade sett men inte visste hur den slutade.. Vi svor åt denna jävla skräckfilmen hela filmen igenom för att den är sååå typiskt skräckfilm, ni vet typ såhär: ''Jag går ut i mörkret jätterädd och tittar ifall det kan vara någon där ute!'' eller ''Jag vet att han kommer döda mig men när jag får chansen att döda honom gör jag inte det, sen försöker han döda mig igen'', osv osv.. Pallar inte haha..

Nu ska jag iaf sova så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0