Gott nytt år!

Min nyår blev både rolig och skön! Jag och Marcus startade med att laga god mat som blev ryggbiff, klyftpotatis med pepparsås och bearnaisesås och vitlöksbröd. Till efterrätt så åt vi creme brule som jag hade gjort, allt var så jävla gott och vi blev så jäkla mätta! Till maten drack vi lite cider, tog några shots och softade!
Sen smälte vi maten i jacuzzin och det var ju bara helt underbart! Satt och njöt av bubblorna och strålarna som masserade ryggen. Vid tolvslaget gick vi ut och mötte Marcus föräldrar + deras vänner för att skjuta lite raketer! Vi hade bara små fjuttiga men det var roligt ändå. Sen gick jag och Marcus in och spelade lite bordspel och rökte vattenpipa! Och jag RAMLA och typ slog ihjäl mig.. Ner till det rummet där dom har jacuzzin så är där en klinkertrappa på tre steg, och jag gick ju runt i strumpbyxor så jag halka och slog i röven som in i helvete, gjorde riktigt ont men ända jag gjorde vad att skratta! Marcus trode typ jag hade slått ihjäl mig, han bara: ''Har du brutit något? :o''. Aww.
Men annars var det en lugn och skön kväll!

Gjorde mig lite nyårsfin, och här kan ni se mitt hår. Dock ser det inte alls tunt ut när det är lockat och var faktiskt ganska fint igår, men ska ändå klippa av en rejäl bit!


Lite av maten och dukningen


Försöker tända lite ljus haha och man kan ju verkligen säga att man är vinterblek.. Men inte länge till :D

Blek var ordet.. haha

Ser ganska najs ut va?

Inte funderat på att raka dig älskling? Killar..


Kommentarer
Postat av: L

vad mysigt ni hade det :D

2011-01-01 @ 20:56:53
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: Leila

sv: jaa jag hade jätteroligt och hade en galet rolig fylla! :) haha jag gjorde så konstiga saker

2011-01-02 @ 18:33:28
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0