sadlar sadlar sadlar

idag var jag i stallet vid halv 10 för hovslagaren skulle komma och sko om biggan vid halv 10-10, dock så kom han inte förrän halv 11.. efter det åkte jag och susanne (biggans ägare) iväg till rycketofta och köpte ett nytt vintertäcke till henne. det blev ett 400g shires winter highlander med fast hals, det ska vara samma material som rambos vintertäcke och ska vara otroligt slitstarkt. det kostade bara 1100 kr tror jag, och rambos täcke låg på 2500 kr (det var rea på det). efter vi var där så körde susanne mig till stallet igen så jag kunde rida ut en runda. jag var hemma igen vid 3, så det var några timmar i stallet idag haha. 

vi ska också sälja biggans dressyrsadel på grund av att den är för liten för mig och även för susanne. och då blir det att köpa en annan. 
sadeln är en frank baines pirouette 16'' så om någon är intresserad så kommentera!


provade även ett schabrak som jag köpte för ett tag sen. har inte använt det för att det är vitt men ville ändå se hur det såg ut på. och hur snyggt var det inte? mums. dock är bilderna inte de bästa för det är tagna med min mobil. för övrigt så ääälskar jag denna hoppsadlen! den är så jävla skön. om ni ville veta alltså ;)
(nu var jag inte så noga med att lägga varken padden eller schabraket helt rätt för skulle bara fota lite snabbt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0