my baby is home!

min älskling kom i söndags kväll så det är mycket därför jag inte skrivit här. eller skriver bara här när jag har lust faktiskt. undrar vilka som ens läser denna bloggen ibland haha.
jag och marcus har i alla fall myst som fanken! men vi har också fått inhandlat en och annan julklapp nu i sista sekunden. man är lika sent ute varje år haha.. men det är ju en tradition nästan ju!

just nu sitter jag med datan i knät i sängen på mitt rum och lyssnar på rihannas nya album talk that talk som inte är så dumt! dock faller vissa låtarna inte mig i smaken, men får väl lyssna på dem ett par gånger först så kanske jag gillar dem mer sen, brukar vara så ibland. men jag fullkomligt älskar rihanna och tycker hon är grym! vem tycker inte det förresten? 

imorgon blir det stallet och ta ett pass på banan och efter det hem och duscha för att sedan köra till marcus. ska äta middag där på kvällen med lite folk så det blir säkert mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0