massa shopping

igår var jag, mamma och pappa på ullared och där hittade jag ett och annat. det var så skönt för det var inte alls mycket folk där! brukar ju annars vara sjukt mycket men folk handlar väl på mellandagsrean istället så det var ju bra för oss :)

blev också en mindre roadtripp till halmstad med marcus idag! vi körde till hööks för där har de ju också mellandags rea med 50% på typ hur mycket som helst. anledningen varför vi körde ända till halmstad var för att på hööks här i helsingborg så var det så jäkla utplockat med ALLT! fanns typ ingenting kvar. och i halmstad hade de alla reasaker kvar, i alla storlekar och färger! 
var också inne i ett mindre köpcenter som var där. hittade lite saker jag behövde som fondation och strumpbyxor till nyår. senare åkte jag även till väla för att hitta en kuvertliknande väska jag ska ha på nyår och kom hem med en som var ganska snygg :) bra dagar helt enkelt men ganska dyrt blev det.. haha nej men detta är mina julklappar handlade för mina julklappspengar! <3

- strumpbyxor 69 kr
- väska 249 kr
- fondation 309 kr



från hööks:
- ett beige dressyrschabrak 74 kr
- ett lila dressyrschabrak 114 kr
- aachenträns 224 kr







från ullared:
- svart ridtäcke 149 kr
- en blårandig fleece 119 kr
- en vit fleece 69 kr
- glansspray 120 kr
- två stövelstrumpor 49 kr
- svart täckesgjord 29 kr





till den blåa tröjan vill jag även ha ett matchande schabrak och lindor precis som dessa bilderna nedan. så snyggt! <3
bilder lånade från dressyrmupparna.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0