kanske, kanske inte

fyfan vad helgen går snabbt alltså.. dock är det sista veckan jag jobbar nu så sen blir jag ''ledig'' eller ett lite tuffare ord: arbetslös. blä. 

helgen har bestått av middag hos marcus i fredes, i lördes släktträff från min mammas sida i varberg och idag varit med marcus och sen åkt till stallet med min bror och hans tjej isabelle som också red lite.

vet inte vad mer jag ska skriva. jo en sak, att jag kanske flyttar upp lite senare till marcus i sundsvall, men först måste han se att han trivs och så, plus att jag måste ha ett jobb, bil och lägenhet innan jag kan flytta upp. MEN inget är bestämt utan vi får se. 

lite bilder från idag
lilla isabelle på biggan, så sött :D



blev inga ridbilder för mitt batteri i kameran dog men fick i alla fall någon stillastående, alltid något. dock ser jag alltid så jävla ful ut när jag rider haha, och denna bilden är ju inget undantag.
jävla skit-lindor från showmaster som hela tiden går upp också.. får köpa ett par andra!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh du kommer trivas jättebra i Sundsvall! Om det nu blir så att du också flyttar, och då har du ju lätt folk att hänga med, dvs. JAG! Haha. Vad är det för utbildning han ska gå? Lite lugnande: det är inte svårt att få jobb i Sundsvall heller :)

2011-08-15 @ 18:51:03
URL: http://popidou.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja klart! Var ju ett tag sedan vi träffades haha, det måste varit senast i ettan? Minns att jag träffade dig och Markus nere vid tågen någon gång då i början. Haha shit vad längesen... Men när du flyttar hit/hälsar på får vi ses :D Och du får hänga med när vi drar ut, studenter är ju världens härligaste människor att hänga med så ensam kommer du inte bli! Aha.. Mobila applikationer och nätverkstjänster för Android kanske? Ska han vara med på nollningen? Ska säga till de jag känner som har hand om den att de ska vara schysta mot honom ;)

2011-08-17 @ 23:56:50
URL: http://popidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0