fredag

pallrade mig upp vid halv nio för att sedan köra in till körskolan och sitta där ett tag. gick bra som vanligt haha, så jäkla gött att man känner sig säker nu på teorin, ja körningen också för den delen, och det är ju bra när jag ska köra upp på onsdag. hoppas verkligen att jag kan hålla mina nerver i styr! återstår att se.

jaha, nu blir man lite ensam när marcus flyttar till sundsvall idag.. kommer kännas konsigt att inte ha honom nära längre. men hade tänkt åka upp och hälsa på honom när han fyller år den 4 november, och det är ju lite mer än två månader så jag ska väl klara mig. 

nu ska jag damsuga huset och sen lite senare till biggan och rida henne efter en veckas vila. imorgon blir det kräftskiva för att fira min bror som fyllde år den 16 augusti!

dagens bekväma och enkla outfit som passar perfekt när man ska sitta och plugga på körskolan!
var hos frisören igår också och färga och klippte mig. är supernöjd, dock är håret nästan svart nu och kommer bli lite ljusare till den färgen jag vill ha!


tröja - H&M
linne - bikbok
chinos - vila
skor - converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0