detta jävla hår..

nu är det dagt för mitt hår att färgas igen och nu vill jag bli lika mörk som på bilden. nu är mitt hår ganska ljust på grund av att det bara var en toning jag hade i sist och de tvättades ur ganska snabbt så nu är jag mer guldbrun vilket jag hatar, vill ha en KALL mörkt färg! 
ska även boka tid för klippning för det har inte blivit nu på ett tag och det är inte bra nu när jag försöker spara ut, för topparna måste klippas regelbundet för att inte klyvas och knäckas av för då blir håret inte längre ju. så nästa vecka hoppas jag att jag får tid! 

åh, längtar tills mitt hår blir längre så jag kan locka det såhär igen, för har provat att locka det när det är så kort jag har nu och det blev inte alls bra.. är inte duktid på att göra mitt eget hår :(

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hälsa honom att nollningen är den bästa starten någonsin, man har otroligt roligt :) Hör av dig när du kommer upp och hälsar på :D

2011-08-18 @ 20:57:23
URL: http://popidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0