Shopping

I fredes blev det utgång med Sandra till Tempel, var roligt men bara ena dansgolvet var öppet vilket var lite tråkigt. Sen nanna jag hos henne och på morgonen kom min älskling och hämta mig, inte sett honom på 1.5 vecka (kan tyckas lite men för mig kändes det som en evighet) och jag var så glad att se honom igen! Underbart! Vi åkte hem till mig och började bygga ihop min garderob, och andra möbler mamma och pappa köpt! Garderoben är inte klar än men det gör mamma och jag klart imorgon, hoppas jag.
Idag var jag och Marcus på IKEA i Malmö, för lådor till min garderob hade dom inte här i Helsingborg så vi åkte ner dit istället, stolar köpte vi också (till vårt vardagsrum), för det var också slut i Helsingborg, typ allt är det just nu, så ja. Åkte om Center Syd också och jag hittade tre tröjor och ett linne på H&M, hade riktigt snygga kläder där, brukar typ aldrig hitta något på H&M annars! Tar kort och visar imorgon, om jag nu pallar haha!

Nu ska jag bara jobba nästa vecka också, enligt kontraktet så efter det ska jag nog börja med körkortet, som jag skulle göra för lääänge sen egentligen! 

Får väl gå och nanna snart om jag ska orka upp vid fem imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0