Hest

Nu sitter jag här hemma och dör en smula, är både trött och hungrig. MAT!?
Jag åkte ju och provred hästen idag, en nordsvensk, kanske inte den ''finaste'' rasen men hästen var jättesöt, dock lite rund om magen men det kan man träna bort! Hon var jättego och jag började rida i paddocken och fick känna på henne lite. Hon har tävlat LC och LB så hon kunde lite. Ägaren tyckte det så jättetrevligt ut när jag red och att hon fick jobba lite haha. Galopperade på stubbfältet lite och det gick som fasiken, mysig hest! Så ska troligen rida henne två gånger i veckan men ska ändå fortsätta leta lite efter en till häst! 

Efter jag ridit stack jag och Marcus till min bror för hans tjej Isabelle fyller 23 imorgon så blev lite kalas med tårta. Mamma, pappa, Ida, Neo och Isabelles mamma var också där. Tårta är gott haha!

Nej nu ska jag äta och sen göra jobbemackor, PALLA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0