Sjukskriven..

Idag när mamma väckte mig för att gå upp till jobb så kände jag bara lite i axlarna och nacke. Men sen första passet på jobb kände jag hur värken blev värre, värre och värre. Fyfan.. Jobbade två pass och sen sa mamma att jag skulle åka till läkaren and i did. Marcus var snäll och körde mig och jag åkte till min husläkare!
Väl där på Olympiakliniken så fick vi vänta i 50 jävla minuter, till och med två andra gick före mig till samma läkare, vilket jag tyckte var fel och sa till! Hon sa att hon skulle ''maila'' honom och fråga varför han hoppat över mig.. Jaja, min husläkare är helt dum i huvudet. När jag väl kom in till honom (han är dansk och jag fattar knappt vad människan säger) och han undrar HUR jag kunnat få ont i axlarna/nacken när jag är så ung. Han bara: ''duöe möåooste träuna!''. Okej.. Och han ville känna på mina axlar/nacke och som han KLÄMDE och jag bara skreeek rätt ut! Jag bara: AAAH FAN DET GÖR JU SKITONT AAH SLUTA! Men han bara fortsatte :s Fick fan ondare i nacken efter jag varit där och det han skrev ut till mig var IPREN?! ''Deööh äer de bäösta för inflaamöatioöön!''. Dock hjälper det inte på mig.. Mamma och pappa har samma läkare och dom hatar också honom!
Min mamma gick till honom en gång och ville ha penicillin för hon hade halsfluss men han vägrade skriva ut det till henne, och nästa dag var hon så svullen att hon knappt kunde prata. Bra läkare!

Jag ska nu iaf beställa tid till massage, ska bli så skönt. Men jag hoppas inte dom klämmer så hårt som han gjorde..

Aja, nu är jag 'sjukskriven' veckan ut.. Så nu ska jag knapra ipren.


Kommentarer
Postat av: Laila

det var jävlar i det en galen läkare!!!!

2010-10-04 @ 19:46:20
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: Laila

det var jävlar i det en galen läkare!!!!

2010-10-04 @ 19:46:45
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: Malin

han är CEEPE! varnar dig!

2010-10-04 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0