Kamera beställd

Nu är kameran beställd och det blev en röd! Valde mellan svart och röd för de andra färgerna fanns inte i lager på hemsidan. Tyckte även den var finast för svart blir så tråkigt, och jag är väldigt tråkig och säker av mig när det gäller färger så blir roligt med en röd kamera. Köpte även en röd kameraväska som jag ska ha på resan och är perfekt! Kan man ha runt halsen eller fast i ett bälte/rem på väska så det är väldigt smidigt, plus att väskan ger ett bra skydd. 
Tre minneskort köpte jag även, ett till Marcus som också beställde kamera idag och två till mig, som får plats med 500 kort var, alltså 1000 kort. Kommer fota otroligt mycket på resan och om ett krånglar så har jag ett till, kostade bara 70kr!

Allt gick på 3289 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0