Katastrof?

Efter vi tagit sprutan igår vid fem tiden så blev våra armar ömmare och ömmare och började göra riktigt ont. Så jävla ont så att jag knappt kunde röra den! Har vaknat många gånger inatt så ont jag hade så jag och Marcus fick till och med stanna hemma från jobb idag. Kom inte ihåg att man fick SÅHÄR ont! Har släppt rätt mycket nu men gör fortfarande ont. Helt sjukt. Och hon som gav oss den sa att det bara skulle ömma lite efter, okej?! Aja, ska i alla fall jobba imorgon och mina fingrar är det bra med så!


Kommentarer
Postat av: robin

Hon som gav er sprutan har förmodligen träffat en nerv. Det händer inte så ofta men har hänt på mig också. Jävla otur om det händer bara :P släpper efter någon dag dock

2010-11-28 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0