Inför resan!

Som kanske inte alla vet så ska jag och Marcus åka ner till Asien i tre månader i slutet på detta året eller i början. Vi ska till bland annat till Kina, Thailand och Indonesien. Men vi åker säkert till fler länder som Bali, Laos m.m. 
Och jag behöver desperat nya bikinis och jag hittade två stycken olika modeller från asos.com som jag tyckte var enkla och fina! Som ni kanske märkt gillar jag inte mönster och plotter så mycket, men kan såklart också vara fint ibland! Måste ha bandeau bikini för vill inte ha triangel eller annat. 

Båda modellerna kostar ca 160 kr med både över och underdel vilket är riktigt billigt! Det som är super duper bra med dessa modellerna är att bandet på överdelen sitter långt ut i sidorna istället för i mitten, det ger en så ful bränna! Plus att dom är avtagbara. Kan det bli bättre?

Men vilken modell är snyggast? Vad tycker ni?! Finns i fler färger..


Något jag också vill/måste ha med mig är en maxi klänning och hest också en jumpsuit med korta ben! En snygg klänning jag också hittade på asos.com är denna nedan:
Den kostar runt 300 vilket också är billigt. Älskar ryggen och att den är så slapp!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Köp när du kommer fram istället! :)

2010-11-09 @ 19:31:43
Postat av: Jennie

håller lite med sarah, men samtidigt kan det vara skönast att i alla fall ha med sig en bikini och slippa stressen att leta reda på en. jag gillade modellen längst ner bäst, rynkorna var riktigt fina. vet inte riktigt hur brännan blir med ett "hål" mellan tuttarna där? haha. men det hade jag nog velat undvika..



sen kommer du hitta så jääävla billiga kläder i asien, det är ju verkligen paradiset för billiga kläder! jumpsuit hade jag nog köpt där nere :) beror förstås på om ni ska till en storstad först eller ej. man vet ju inte om de har det på de mindre orterna om ni ska dit först :)

2010-11-09 @ 19:38:20
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/
Postat av: Ida

Om du ska ha en bikini så ska det vara den vita i modellen längst upp ;)



Puss från sis <3

2010-11-09 @ 20:33:40
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0