Cowgirl i Australien

Har länge funderat starkt på att jobba på en ranch och att få rida och hålla på med djur! Och det kanske jag ska nu också. Finns en skola i Australien man kan gå på så får man certifikat på sina kunskaper och får sedan söka jobb på en ranch som cowboy/cowgirl. Man får lära sig att rida, kasta lasso, driva boskap, mjökla kor, sätta upp stängsel och märka och kastrera kalvar! Fyfan vad roligt det hade varit. Ända nackdelen är att jag är så feg, är verkligen inte självständig som jag önskar att jag var! Men vill verkligen detta och ska fan lära mig att anta utmaningar och vara ensam!

Men detta blir nog lite längre fram! Kanske efter jag fyllt 20. Men jag SKA göra detta har jag bestämt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Varför när du e 20?? Gör de nu när ni e iväg och reser ;)

2010-11-21 @ 08:55:27
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0