Skänk gärna mig din hårfön!

Nu sitter jag här nyduschad utan hårfön (för snadden smällde och började brinna och gick sönder).. Så jag får låta mitt hår självtorka vilket jag hatar och tar sån tid. Men men..
Ikväll ska jag och Sandra som sagt ut, har planerat att vi först ska till Bakom, i väntan på att köerna ska minska på Swea, och för att Bakom har gratis inträde och öl för 29 kr vilket är mycket bra tycker jag :) Ja, sen bär det av till Swea eller Tivoli. Fårse hur köerna ser ut! 

Funderar på att börja sminka mig snart.. ska äta vid sex/halv sju och sen göra vid mig lite till sen sticka. Näe, ska äta något litet nu, har bara ätit 3 smörgåsrån idag.. Hehe

Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0