Sjuk?

Usch, har så jäkla ont i halsen så det är helt sjukt, kan knappt svälja..
Annars de senaste dagarna har jag bara tagit det lungt, behövs efter en hård vecka! Men troligen blir de fest i helgen igen för om jag inte har fel för mig så ska mina två kusiner komma ner från Varberg! Sarah som är 20 och Sofie som är som mig, 18! Då ska jag, min syster och de två ut på krogrunda, kommer bli riktigt roligt!
Vädret börjar ju rätta till sig nu, med sol, men dock inte så varmt men imorgon blir det ut i solen igen och steka.

Som jag skrev i förra inägget så har jag ju köpt nya converse och är på span efter ett par till! Dock ett par med låg sula! De har ju kommit en ny modell av converse där sulan är blandad med både hög och låg, tycker inte dom är så värst snygga så ett par såna blir det inte! Men vill gärna ha ett par ljusgula, men det finns fan inte någonstans! Men hittade ett par riktigt coola som jag aldrig sett innan! 



Snygga, eller? 899 kr kostar dom!

Kommentarer
Postat av: Robin

Riktigt snygga är dom!

2010-06-21 @ 21:09:49
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0