Saker du kanske inte visste

5 frågor om förhållanden
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Har du varit kär i någon? Ja
Är du kär just nu? Ja
Har du haft någon/några stora kärlekar? Ja, är tillsammans med honom nu!
10 frågor om dig själv
Fullständigt namn? Malin Terese Andreasson
När fyller du år? 19 januari
Vad har du på dig just nu? Shorts & linne
Vilken årstid är bäst? Självklart sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna bredvid min älskling och ligga och dra sig hur länge man vill!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon isf
Vad är du bra på? Att vara envis
Vem älskar du mest på denna jorden? Marcus, familj & vänner!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Min älskling
10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Alla faktiskt
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jadå
Vem är farligast i din familj? Haha såfall min bror
Vem ser roligast ut i din familj? Helt klart min bror!
Vem är coolast? Min katt!
Har ni något husdjur? 4 stycken kisar!
Vem har du mest gemensamt med? Hm.. Alla på något vis, vi är släkt hehe
Vem står för underhållningen? Alla, men min bror överdriver allt till max!
Vem sover du oftast med? Ehm, ingen från min familj iaf.
Roligaste kvällen med familjemedlem? Alla
10 frågor om idag
Vad har du gjort? Tagit hand om min sjuka kille..
Har du varit glad idag? Något skratt har väl förekommit
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Ja, gått upp ur sängen!
Vad ska du göra nu? Ehm, inget planerat
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? 2 Frukostbullar
Har du duschat idag? Nope inte idag, duschar nästan alltid på kvällen om jag inte ska någonstans!
Är du trött nu? Lite
Vad händer imorgon? Hoppas på sol så man kan vara ute!
Skolan
Går du i skolan? Nej, tog studenten nu i sommar!
Har du varit i skolan idag? Inte precis
Annat
Hur mår du just nu? Hyffsat
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Ja jag har fler än 2 bh:ar..
Har du piercat dig? ja, navlen, haft i näsan också!
Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast? Missat samtal från någon random :s
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Äckel comviq (störiga, skickar flera sms om dagen..)
Vem sms:a du till senast? Sofia
Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma? Snart en vecka sen.. :(
Hur länge sen var det du träffa din pappa? Samma..
Älskar du din mamma? Självklart!
Älskar du din pappa? Ja klart!
Övrigt
Gillar du punk? Inte min stil.
Har du sminkat dig idag? Nej
Isåfall, vad för smink? Hm.
Vad har du på dig för trosor just nu? *Tittar efter*.. Hm, vanliga såg det ut som! Soft
Hur ser dem ut? Ehm, färgen kan jag inte riktigt förklara.. Grön/blå/turkås med å
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Vit
Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 16:17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fb..
Musik
Lyssnar du på musik just nu? Nope (ljud från tvn räknas väl inte?)
I så fall, vilken låt för tillfället? Ehm, Homers röst..
Vad gillar du för musik? Jävligt blandat
Smink/hår
Använder du mascara? Ja
Använder du vax? Nej
Använder du ögonskugga? Väldigt sällan!
Använder du kajal? Väldigt sällan!
Använder du hårspray? Typ aldrig!
Använder du volymspay? Nej
Använder du mousse? Nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Nej
Använder du foundation? Ja
Uppsatt hår eller hängande? Både och
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar oftast
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Ja alltid.. Eh va?
5 frågor om förhållanden
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Har du varit kär i någon? Ja
Är du kär just nu? Ja
Har du haft någon/några stora kärlekar? Ja, är tillsammans med honom nu!

10 frågor om dig själv
Fullständigt namn? Malin Terese Andreasson
När fyller du år? 19 januari
Vad har du på dig just nu? Shorts & linne
Vilken årstid är bäst? Självklart sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna bredvid min älskling och ligga och dra sig hur länge man vill!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon isf
Vad är du bra på? Att vara envis
Vem älskar du mest på denna jorden? Marcus, familj & vänner!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Min älskling

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Alla faktiskt
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jadå
Vem är farligast i din familj? Haha såfall min bror
Vem ser roligast ut i din familj? Helt klart min bror!
Vem är coolast? Min katt!
Har ni något husdjur? 4 stycken kisar!
Vem har du mest gemensamt med? Hm.. Alla på något vis, vi är släkt hehe
Vem står för underhållningen? Alla, men min bror överdriver allt till max!
Vem sover du oftast med? Ehm, normal sett ingen av dom men för ett tag sen bodde min bror hemma i typ 3 veckor och sov tsm med mig i min dubbelsäng för vi inte har någon extra säng! snäll är jag! :)
Roligaste kvällen med familjemedlem? Alla

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Tagit hand om min sjuka kille..
Har du varit glad idag? Något skratt har väl förekommit
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Ja, gått upp ur sängen!
Vad ska du göra nu? Ehm, inget planerat
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? 2 Frukostbullar
Har du duschat idag? Nope inte idag, duschar nästan alltid på kvällen om jag inte ska någonstans!
Är du trött nu? Lite
Vad händer imorgon? Hoppas på sol så man kan vara ute!

Skolan
Går du i skolan? Nej, tog studenten nu i sommar!
Har du varit i skolan idag? Inte precis

Annat
Hur mår du just nu? Hyffsat
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Ja jag har fler än 2 bh:ar..
Har du piercat dig? ja, navlen, haft i näsan också!

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast? Missat samtal från någon random :s
Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Äckel comviq (störiga, skickar flera sms om dagen..)
Vem sms:a du till senast? Sofia

Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma? Snart en vecka sen.. :(
Hur länge sen var det du träffa din pappa? Samma..
Älskar du din mamma? Självklart!
Älskar du din pappa? Ja klart!

Övrigt
Gillar du punk? Inte min stil.
Har du sminkat dig idag? Nej
Isåfall, vad för smink? Hm.
Vad har du på dig för trosor just nu? *Tittar efter*.. Hm, vanliga såg det ut som! Soft
Hur ser dem ut? Ehm, färgen kan jag inte riktigt förklara.. Grön/blå/turkås med å
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Vit
Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 16:17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fb..

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Nope (ljud från tvn räknas väl inte?)
I så fall, vilken låt för tillfället? Ehm, Homers röst..
Vad gillar du för musik? Jävligt blandat

Smink/hår
Använder du mascara? Ja
Använder du vax? Nej
Använder du ögonskugga? Väldigt sällan!
Använder du kajal? Väldigt sällan!
Använder du hårspray? Typ aldrig!
Använder du volymspay? Nej
Använder du mousse? Nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du parfym? Ja
Använder du läppglans/läppstift? Nej
Använder du foundation? Ja
Uppsatt hår eller hängande? Både och
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar oftast
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Ja alltid.. Eh va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0