Jag fiskare?

Vaknade imorse vid halv 8 för älskling skulle upp till jobb, ljust som helvete var det i mitt rum så var tvungen att rulla ner och sen somnade jag gott igen.
Mamma och pappa skulle åka och handla så då passade jag på att övningsköra, gick riktigt bra. Går bättre och bättre! Ska skriva in mig på körskolan på måndag och börja plugga!

Just nu har jag ont i halsen, huvet och är astrött.. Vädret piggar ju inte upp en precis.. Så ska ligga hemma ikväll och titta på det sista avsnittet av Desperate Housewives som jag inte sett än.. Haha, spännande! Dock är avsnittet utan text så jag hoppas jag fattar :)

Imorgon ska jag ''flytta'' hem till Marcus i några veckor för hans föräldrar är bortresta! Plus att jag och Marcus ska fiska imorgon (haha). Han ville det jättegärna och det kan säkert bli roligt! Har typ fiskat en gång i hela mitt liv! Blir nog att vi fiskar efter horngädda! Fårse vad vi kommer hem med.


Kommentarer
Postat av: Linh

Oj vad jag blev rädd när jag såg fisken, haha!!



Var gärna med i min tävling: http://sweetlinh.blogg.se/2010/june/sommartavling.html#comment



stort kram!!

2010-06-22 @ 19:17:06
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0