Finally everything falls into place!

Ligger för tillfället i sängen och är jätteglad! Denna dagen har varit så jäkla bra! Var i skolan idag med bästaste Sandra, mest för att vi var tvungna att planera inför studenten med dom andra två brudarna, Hanna och Felicia! Nu faller verkligen allt på plats! Vi har äntligen en cabbe vi ska åka i, STORT tack till Sandras mosters man som är bäst i världen som räddade vår student :D fifan! Inte vilken cabbe som helst utan en sprillans ny volkswagen, måste faktiskt skryta lite :D Synd den inte var min bara haha! 
Gick med Sandra lite i stan också, hon köpte kingston, och vi gick och tittade på kläder och grejer! Letade upp ett ställe där jag ska göra mina naglar, får ringa imorgon så jag får tid nu innan studenten!
Sen åkte jag hem i det finfina junivädret på min käraste moppe.. Det var väl det mindre roliga på dagen men sen när jag kom hem så åkte jag och pappa och köpte studentskor till mig som jag ska ha på dagen! De var så jäkla snygga till min klänning och allt, kommer bli så snyggt! Och sen på torsdag ska jag och Marcus till Malmö och titta lite efter snygga skor som jag ska ha på mig ute på kvällen! Hoppas jag hittar några hyffsat billiga, blir lite dyrt nu vid studenten med all sprit, champagnefrukosten och hela köret, men så jävla värt det :D

Imorgon ska min pappa opereras för brock i ljumsken.. Hoppas att allt går bra! Men tror det är en ganska enkel operation men han ska endå sövas. Är extra orolig nu efter allt hemskt som har hänt, så jag vill inte ens tänka tanken om något skulle hända honom! 
För bara några dagar sen råkade Jockes pappa med om en hemsk olycka med sin mc och ligger nu på sjukhuset! Tack och lov är det inget livshotande men han är ganska illa därann.. Fattar knappt vad som händer längre.. Nu får det fan ta slut på all olycka och jag tycker sommaren ska komma nu och värma våra själar!

Nu ska jag ringa älskling och snacka lite sen nanna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0