blabla

Haha helt otroligt hur snabbt irriterad jag kan bli! Varje gång jag får inbjudningar till studentfester på facebook och ser alla som klickat in att de ska komma (som INTE tar studenten) så blir jag irriterad direkt! Jag har inte imot någon personligt! Men vafan, som jag skrivit innan så kommer det vara så jävla mycket folk ute att inte ens vi studenter kommer komma in! Kan dom andra inte bara gå någon annan stans och festa? Tycker det är jävligt respektlöst! De kan ju tänka sig själva att inte komma in när de själva tar studenten! Jag har och kommer inte att gå ut och festa när andra studenter ska ut tex som nästa år! Eller det är väl bara jag.. Så mycket själviska människor det finns.. 
Aja, ingen bryr väl sig om vad jag skriver.. Right..?

Men om jag ser någon som inte tar studenten när vi går ut på själva studentkvällen, så kommer jag bokstavligt talat slänga ut personen ;) Haha skämt åsido! 

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0