Varmblodshingst?

För er som kanske inte vet så har jag ridit till och från hela livet och nu ska jag kanake provrida en varmblodshingst som står här i Döshult, dock är jag inte ett jättefan av travare, men en del är faktiskt jättefina och ser mer ut som halvblod och är fina att rida, så varför inte testa? Perfekt att hästen står här för det första, och för det andra kan man nog lära sig en del. Återstår att se! Sen ska jag också provrida en islandshäst som står på Kullaberg (några kilometer från mig) men är heller inte ett jättefan av islänningar, men som sagt så är det bara att prova och se om man trivs :)

På bilden är alla hästar varmblod och det syns verkligen inte! I rätt händer kan dom bli riktigt fina så man ska inte dra alla varmblod över en kam!


Var på 20 års fest igår föresten! Kalle fyllde år så han hade fete fest i en svincool vinkällare i Helsingborg. Kom typ över 40 pers och vi hade riktigt roligt där, sen blev det Hampan och vi skulle till Tivoli senare men det gjorde vi aldrig för att det var så sent så var inte lönt att betala och vara där i en timme. Roligt som fan hade jag iaf!


Kommentarer
Postat av: louise

min är med varmblod ;P

2010-07-22 @ 22:10:59
URL: http://showjumptraining.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0