Solnedgång

Idag kom mina två kusiner Sarah och Sofie ner från Varberg. Vi var hemma hos oss och åt och alla var här, alltså mamma, pappa, syster + Neo, bror + flickvän, Sarah, Sofie, jag + Marcus, men såklart fattades vår älskade Jocke.. Men jag tror han var här ändå! 

När mina kusiner åkt för att sova hos min syster så åkte jag och älskling ner till stranden (vid 21:30) och gick där tills solen gick ner! Var riktigt härligt och såklart tog vi bilder, haha..
(Dock inga speciellt seriösa bilder)

Står och ser allmänt tjock ut


Springer och ska göra glädjeskutt..


Det gick ju mindre bra.. Är inte så graciös av mig haha


Står och tittar på något, mina skor kanske?


Till sist en pussbild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0