Jaja..

Varmblodshingsten jag var och provred var inget för mig. Ägaren sa att det inte var alls likt honom att bete sig så, och om han ska vara så med mig så pallar jag inte rida honom, han var även jobbig i stallet! Mamma och pappa var inte så förtjust i honom heller och det är ju inte så konstigt av vad som såg av honom. Pappa bara: ''Det var en stirrig jävel den!''. Haha. 
Men fått ett annat mail om ett halvblodssto som står 10 minuter från mig som jag ska provrida istället. Hoppas att den hästen är lite mer normal!

Usch, jobb imorgon igen.. Helgen går så jävla fort. Nu när mamma har semester så får jag köra moppe till jobbet, dock tar det bara ca 15 minuter men ändå.. Pallar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0