Hemkommen från Varberg

Ser att jag inte uppdaterat på ett tag nu.. Märkte nu innan när jag satte mig vid datan att jag var inne på blogg.se och hade skrivit ett helt inlägg i fredes men aldrig la upp det för att jag väntade på en bild som skulle laddas upp, så jag gick sålänge.. Och sen tydligen glömde bort det helt.
Aja, i fredes blev det hampan, skulle bara sitt och mysa och inte dricka speciellt mycket men vad händer när man säger så? Jo man blir full haha.. Igår var jag lite bakis och vaknade upp hemma hos Marcus! Vi körde sen hem till mig och jag la mig ute i solen ett tag! Senare på kvällen spelade jag, Marcus & mamma badminton haha! Var faktiskt riktigt roligt.
Idag har vi varit uppe i Varberg hos mina kusiner för min mormor & morfar varit gifta i 50 år men firades idag med mycket mat, sjukt jävla varmt och massa mys!

Jobb imorgon, blöö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0