Helt väck

Känner mig helt off från allting. Jobbet tar så mycket tid och energi så efteråt orkar man knappt med att göra något, man bara längtar efter soffan och somnar redan vid nio halv tio.. Det är så sjukt tråkigt. Vill ut och ha kul! 

Ska troligen provrida en annan häst, dock inte förräns om tre veckor för ägaren är inte i Helsingborg men vi får väl se. Vill inte förvänta mig något eller se fram emot det för man blir alltid besviken när man längtar efter något. En bild på hästen för den intresserade.



På lördag blir det 20 års fest igen och jag hoppas det blir roligt, är egentligen inte sugen på hemmafest för jag vill ut! Men får hoppas det blir roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0