There ain't no Devil, it's just God when he's drunk

Puhh, idag har varit en lång dag! 

Vaknade av att Marcus väckte mig jättestörigt genom att han försökte smyga till datan typ skittidigt.. Han satte på datan och den lät seriöst som en damsugare och sen började han spela och typ SLÅ på tangentbordet (trycker på samma knapp 1000 ggr som låter jättemycket). Sen väckte han mig igen vid 10 genom att säga ''Gå upp nu!'' eller något i den stilen. Kravlade mig ner i duschen och gjorde vid mig för sen skulle vi in till stan för Marcus skulle vaccinera sig igen. Sen åkte vi hem till mig (eller till kriget i Irak, välj själv) och skulle hämta lite kläder för att sedan köra in till stan igen för jag skulle till um. Och sedan till apoteket..
Låter inte ens mycket men det kändes som en evighet och nu är vi äntligen hemma och jag sitter utslagen i soffan..

Kommer ha jättetråkigt ikväll för Marcus har bestämt att han ska spela med sina kompisar över internet vid 7 till typ 12.. Jaja, får väl sitta och spela lite Red Dead Redemption med Zombies eller något! 

Juuuuuuste, mamma ringde typ vid halv 9 i morse och frågade om jag ville jobba! ÖÖÖH?! Jag sa nej, och sen frågade hon om Marcus ville jobba.. Han sa nej. Vi sa nej. Vi ville sova. Behöver inte mer pengar och vill aldrig med tillbaka till Köttan. Blä


Kommentarer
Postat av: L

sv: ja jag såg också första avsnittet igår, såg två avsnitt. blev helt chockad asså, det kan ju seriöst inte finnas föräldrar som förstör sina barns liv så? för det är fan det dom gör. deras barn kommer aldrig lära sig att stå på egna ben och vara självständiga, och egentligen är allting föräldrarnas fel, barnen är ju vana, dom är ju uppväxta så.. lata jävla äckliga ungar. blir också helt sur och irriterad när jag kollar, men jag gillar faktiskt Tim-Joel och han Lorenzo, känns som dom försöker iallafall ! även om dom är helt blåsta.

2010-12-20 @ 22:26:38
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0