Sjuk med feber

Igår vaknade jag av att mamma kom och väckte mig som vanligt. Och då kände jag att jag mådde skit, kunde knappt andas, min hals kändes som ett sugrör och mina mandlar var stora och ömma. Dock jobbade jag ändå och tog en ipren så det gick bra, till en början. Började känna mig dålig lite innan lunch men då tog jag en till ipren, som inte ville verka.. Jobbade iaf klart och åkte med Marcus hem. Senare fick jag feber och hade 39,2 grader när jag skulle sova, jippi. Dock sov jag hyffsat bra, inte varit så täppt i näsan och inga feberdrömmar som jag oftast ALLTID har när jag har feber. Drömde gjorde jag, men en vanlig dröm, om zombies såklart haha! Och hästar faktiskt, ja lite allt möjligt. Var lite kul i drömmen för jag och Marcus runder och sköt zombies, dock var jag skitkass så Marcus fick springa först haha.. Aja.. Varit hemma idag iaf, hos Marcus men sen hämtade mamma mig och vi åkte hem, sen tänkte jag: Varför stannade jag inte hos Marcus?! när jag fick se hur fan det såg ut här hemma. Som en jävla bomb sprängts här inne. Damm i luften och ÖVERALLT och kaos! Jag flydde in till mitt rum och har varit här från halv fem tills nu.. Palla. Mår bajs och har feber. 

Nu när jag är förkyld så har min tinnitus blivit betydligt högre (skithög) dock är det vanligt att den blir högre vid förkylningar och att det går ner när jag blir frisk och det hoppas jag verkligen för nu är det förjävlgt! Läst att man ska försöka att inte tänka på ljudet men hur lätt är det när man ska sova?! Ber till gud att det blir bättre sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0