Mina finaste navel piercings

Vaknade vid halv 8 idag och trodde fan det var krig eller något.. Kom på sen att byggarna var här och det hördes som dom höll på att riva hela huset.. Smart som jag var kom jag på att jag tagit med öronproppar från jobbet som jag pregade i öronen och sen försökte sova. Gick väl sådär, man sover inte så bra med massa oväsen. Dock mår jag mycket bättre idag och har inte haft någon feber varken inatt eller nu idag. 

Kan ju bara stanna i mitt rum nu så tråkigt som jag har det så kom jag på att jag kan visa mina piercingar. Har nog 6 eller 7 st men visar bara 3 för de andra har blivit så gråa och fula, annars hade jag visat dom också för det är såna som hänger och har varit skitfina! Bilderna blev inte så bra, men tog bara tre snabba. Dock ser dom nästan identiska ut haha, lite kul.
Kvaliteten på bilderna blev ju askassa nu när man la upp dom här.. Aja skitsamma.

Bild ett är två silvriga disco kulor både uppe och nere och är den jag har i hela tiden för att den är så bekväm!
Bild två är den jag köpte för ett tag sen och är två silvriga blommor både uppe och nere. Den finaste av alla tre!
Bild tre gör sig verkligen inte bra på bild, det är en större rosa sten och sedan en mindre rosa sten som hänger, dock är piercingen inte så silvrig utan lite mer grå i stålet som gör att den syns så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0