Jay vann, såklart!

Alla visste att Jay skulle vinna, från första gången han öppnade munnen och började sjunga! Första gången jag hörde honom sjunga (att jag ens kunde missat honom när han spelade här i hbg är SKANDAL) på audition i IDOL så älskade jag hans röst från första stund! Och har alltid tyckt att han varit bäst av alla i IDOL och jag var verkligen inte ensam. Han förtjänade det och var värd det. 
Tyckte Minnah sög idag, första låten var katastrof (eller så är det jag som är dum i huvudet) och andra låten var också katastrof! Eller så är det fel på min tv eftersom juryn tyckte hon var skitbra. Fick helt seriöst ont i huvudet av hennes röst som skar in i mina öron.. Vinnarlåten sjöng hon bra, och visst hon är duktig, men jag hatar ändå hennes röst.

Kommer utan tvekan köpa hans skiva!  

Men vad trode hon? Att hon kunde vinna öven en GRYM Helsingborgare? :D Hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0