Hejdå långa hår

Nu blir det att ta av löshåret, hur mycket jag än älskar det eller hur fint det än må vara så måste det av nu. Börjar få små dreads vid fästena av det hår som växt ut och vissa slingor som trasslat in sig. Det är så sjukt svårt att sköta och få fritt från tovor för man kan varken borsta i hårbottnen eller ta balsam där för då kasar slingorna av (om man då inte har svindyrt shampo och balsam till för hårförlängning vilket jag inte har haft trög som jag är). Men man ska dra med fingrarna genom slingorna för att dom inte ska trassla sig men har dom börjat trassla sig så går som inte att reda ut.. Tycket jag känner mig nöjd av denna tiden jag har haft det och trivs jättebra med långt hår men nu blir det att spara eget!

Men innan jag åker på semester ska mitt egna hår klippas och färgas (kanske bara utväxten men kanske hela håret, får se). 

Funderar på när denna tröjan ska få bli använd (på bild), inte använt den en ända gång sen jag köpte den, men man kan bara ha den tröjan på sig och just nu är det lite för kallt för det.. Får bli när jag kommit hem från Asien då jag är brun (troligen smalare också för den delen) men också för att det är lite varmare här i Sverige i april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0