My back is killing me

Jag börjar snart undra vad som händer med min kropp.. Har ju skrivit innan att jag hade problem med nacken och huvudvärk ett tag.. Men nu, nu jävlar, när jag vaknade i morse när klockan ringde (vid 5) så kunde jag knappt röra mig av smärtan jag kände i min rygg och nacke, huvudvärken var inte nådig heller. Skulle försöka palla mig upp ur sängen och jag gick som en jävla krok.. Hade så ont så jag gick i den ställningen det inte gjorde ont, helt sne. Så fort jag rörde höra armen kom en smärta i höra rygg''filén'' (som jag kallar det) som hette duga. Bara att inse att att det bara inte går att jobba.. Smärtan har hållt i sig hela dagen men börjar avta något, men jag får se imorgon om jag kan jobba eller inte.. Typiskt, sista dagen imorgon. Om det inte släppt imorgon sa mamma att vi antingen ska åka in till sjukhuset eller i alla fall ringa dit.. Usch. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0