Cash..

Nu sitter jag hemma i min stora sköna säng som jag inte sovit i nu på ett tag, har varit hos Marcus nu i en vecka eller vad det är tror jag? Håller inte koll på dagarna nu när jag slutat jobba. Dock kanske jag ska jobba 2-3 veckor till för att en ordinarie har sagt upp sig. Inte helt fel, får man en slant till till resan! 

Fick lönelappen idag också och jag fick 13.200 kr för 3.5 vecka efter skatt, tyckte det var rätt bra ändå! Nästa lönelapp kommer väl inte bli så bra för varit borta (problem med rygg & nacke) 7 dagar.. 

Imorgon blir det att hänga med Marcus för han ska klippa sig, sen ska jag till tandläkaren (jippi) och sen hade jag faktiskt tänkt sola. Fyfan, känner mig verkligen som ett lik! Måste få lite färg innan Simons 20 års fest på lördag. Och juste, igår fiskade vi kräftor i Marcus dammar :D Eller det gjorde vi i förrigår också! Rätt många kräftor får jag säga, och vi fick en kräfta som nästan var som en hummer! Aldrig sett en så stor kräfta. Jag tror han var kung :) 

Over and out, enjoy'a en bild på mig (bilden i färg finns längre ner).. Kan man ens säga så?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0